maanantai 31. maaliskuuta 2014

can I isolate your gene, can I kiss your dopamine

ei vitsit kuin rakastan tiedettä. Ehkä vaikeempi rakastettava kuin minä itse, mut niin antoisa ja palkitseva kun tajuu kuin siistejä juttuja on tutkittu ja tullaan tutkimaan ja mitä ei vielä tiedetä ollenkaan. Jos joskus tuntuu et on ihan hyödytön nii kannattaa funtsia et oot kuitenkin täydellinen ja suurimmaksi osin toimiva kokonaisuus miljoonia soluja jotka soluhengittää ja korjaa ja toimii just niin kuin pitääkin sun takia. Ja että kaikki mitä teet ja näät selittyy pääpiirteiltään tietyillä kaavoilla.

(http://micro-scopic.tumblr.com) pintakudosta, kärpäsentoukka, rotan kieltä, aivoja, kromosomeja + !!
Yks lisäpotku tähän rakkauteen tuli siitä kun mun yo -biologia lähti E:nä eteenpäin EENÄ ETEENPÄIN FUCKYEA ja nyt ootan kauhulla innolla puolipaniikilla pää ristissä ja aivot solmussa että onko ytl ymmärtäny mitä yritin niille kuuden tunnin aikana kertoa. Toivon että ne on vähintään samaa mieltä kuin mun biologianmaikka sen suhteen että saan ton tietyn kirjaimen papereihini, koska sillon ei oo lopuilla aineilla juuri väliä koska onnistuin siinä missä on mulle eniten näissä asioissa merkitystä. Koulu ei oo ihan vielä ohi mut enää muutama kurssi ja sit ens itsenäisyyspäivänä voin pyyhkiä kyyneleet ylioppilashattuun jos en oo päässy linnanjuhliin.


multitasking koska keskittyminen yhteen asiaan kerrallaan on tylsää






kiitos ihmiskehitys, kirjasto ja Fazer

4 kommenttia:

  1. Minun kansio oli siellä!! Terveisin nimetön :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei nimetön, niin on! vitustiliianpitkäyhdyssana -peli oli mun lukiouran paras peli. terveisin keskisormi öhöhöhö :p

      Poista